Kontakt

Ekonomisk förvaltning
Om du har frågor som berör betalningar eller behöver ett utdrag ur lägenhetsregistret, vänligen kontakta vår ekonomiska förvaltare Storholmen.

Fakturaadress för BRF Riddarsporren 24 hittar du här.

Fastighetsförvaltning

BRF Riddarsporren 24 har avtal om fastighetsförvaltning och fastighetsskötsel med Storholmen Förvaltning.

Fastighetsförvaltaren svarar för förvaltningsärenden såsom försäkringsärenden, ombyggnation, störningsärenden, tidsplaner för planerade åtgärder samt besiktningar och tillsyn mm. Kontaktuppgifter till vår fastighetsförvaltare hittar du här.

Om du vill felanmäla något i fastigheten eller är hyresgäst och vill felanmäla något i din lägenhet, vänligen gör en Felanmälan

Boende/hyresgäster kan också via Storholmens bolag Fixit!  beställa hjälp med diverse installationer mot ersättning.

Styrelsen
Har du andra frågor gällande ämnen som inte finns beskrivna på hemsidan är du välkommen att kontakta oss i styrelsen. Vi gör vårt bästa för att svara så snart som möjligt. Det underlättar för oss om du har möjlighet att i ditt meddelande ange vilken port du bor i samt vilka telefonnummer vi kan nå dig på under dag-/ respektive kvällstid.

Styrelsens medlemmar och kontaktuppgifter till styrelsen/föreningen hittar du här.

Ekonomisk förvaltning

Från 1 januari 2022 är det Storholmen som är vår ekonomiska förvaltare. Det finns ett flertal sätt att kontakta dem på: KundportalenVia kundportalen DWOQ kan du  skapa ärenden hos Storholmen:www.dwoqdirect.se Telefon08-520 252 00  (vardagar 07-21) E-postinfo@dwoqdirect.se Storholmen ansvarar bland annat för avstämning och redovisning av månadsavgifter, lägenhetshyror, lokalhyror och hyra för extra förråd. Har du …

Fastighetsförvaltning och felanmälan

BRF Riddarsporren 24 har avtal om fastighetsförvaltning och fastighetsskötsel med Storholmen Förvaltning. Storholmen hanterar även felanmälan. De flesta typer av ärenden ska rapporteras till Storholmen, till exempel: Ombyggnationer Försäkringsärenden Störningsärenden Besiktningar före och efter renovering Inspektion vid avflyttning Tidplaner för planerade åtgärder Fel i fastigheten Fel i hyresrätt som föreningen ska stå för Du kan …

Trygghetsjour

Föreningen har träffat avtal om trygghetsjour. Detta innebär en ytterligare förbättrad trygghet för alla som bor i fastigheten. Trygghetsjouren nås via Felanmälan. Jourmontören har en instruktion för hur olika typer av problem skall hanteras och står i kontakt med ledningscentralen för Securitas trygghetsjour. Beroende på vad det är för problem beslutar trygghetsjouren om ytryckning. Väl …

Styrelsen

Vänd dig till vår förvaltare för förvaltningsfrågor och till felanmälan för att anmäla fel och störningar. Är du mäklare och ska sälja en lägenhet i vår förening? Vi har sammanställt svar på vanliga frågor i ett dokument här. Styrelsen består av: Bengt-Olow Stroem, Ordförande, 17E, 0730-93 36 75 Helena Vilcans, Vice Ordförande samt ekonomi- och finansansvarig, 15D Aira …