Kontakt

Ekonomisk förvaltning
Om du har frågor som berör betalningar eller behöver ett utdrag ur lägenhetsregistret, vänligen kontakta vår ekonomiska förvaltare Delagott.

Fakturaadress för BRF Riddarsporren 24 hittar du här.

Fastighetsförvaltning

BRF Riddarsporren 24 har avtal om fastighetsförvaltning och fastighetsskötsel med Delagott Förvaltning.

Fastighetsförvaltaren svarar för förvaltningsärenden såsom försäkringsärenden, ombyggnation, störningsärenden, tidsplaner för planerade åtgärder samt besiktningar och tillsyn mm. Kontaktuppgifter till vår fastighetsförvaltare hittar du här.

Om du vill felanmäla något i fastigheten eller är hyresgäst och vill felanmäla något i din lägenhet, vänligen gör en Felanmälan

Styrelsen
Har du andra frågor gällande ämnen som inte finns beskrivna på hemsidan är du välkommen att kontakta oss i styrelsen. Vi gör vårt bästa för att svara så snart som möjligt. Det underlättar för oss om du har möjlighet att i ditt meddelande ange vilken port du bor i samt vilka telefonnummer vi kan nå dig på under dag-/ respektive kvällstid.

Styrelsens medlemmar och kontaktuppgifter till styrelsen/föreningen hittar du här.

Ekonomisk förvaltning

Från 1 Juli 2023 är det Delagott som är vår ekonomiska förvaltare. Det finns ett flertal sätt att kontakta dem på: Kundportalen Här är en länk till formuläret för felanmälan: https://delagott.sumsys.se/forms/default.aspx?WK=E3E42FSTPIQXDAG    Telefon08-331210  Telefontiden för att prata med huvudkontoret är mån-fre kl 8:30-16 (lunchstängt 11:30-12:30) All övrig tid så går samtalet till Delagotts svarsservice som kan …

Fastighetsförvaltning och felanmälan

BRF Riddarsporren 24 har avtal om fastighetsförvaltning och fastighetsskötsel med Delagott. Delagott hanterar även felanmälan. De flesta typer av ärenden ska rapporteras till Delagott, till exempel: Ombyggnationer Försäkringsärenden Störningsärenden Besiktningar före och efter renovering Inspektion vid avflyttning Tidplaner för planerade åtgärder Fel i fastigheten Fel i hyresrätt som föreningen ska stå för Du kan kontakta …

Trygghetsjour

Föreningen har träffat avtal om trygghetsjour. Detta innebär en ytterligare förbättrad trygghet för alla som bor i fastigheten. Trygghetsjouren nås via Felanmälan. Jourmontören har en instruktion för hur olika typer av problem skall hanteras och står i kontakt med ledningscentralen för Securitas trygghetsjour. Beroende på vad det är för problem beslutar trygghetsjouren om utryckning. Väl …

Delagott

FelanmälanVia kundportalen: https://delagott.sumsys.se/forms/default.aspx?WK=E3E42FSTPIQXDAG Telefon08-331210, mån-fre kl 8:30-16 (lunchstängt 11:30-12:30), övriga tider/dygnet runt svarservice som tar emot samtalet E-post  info@delagott.se eller felanmalan@delagott.se.   Postadress (panter etc): Brf Riddarsporren 24c/o Delagott förvaltning Hantverkargatan 5C 11221 Stockholm  

Styrelsen

Vänd dig till vår förvaltare för förvaltningsfrågor och till felanmälan för att anmäla fel och störningar. Är du mäklare och ska sälja en lägenhet i vår förening? Vi har sammanställt svar på vanliga frågor i ett dokument här. Styrelsen består av: Bengt-Olow Stroem, Ordförande, 17E, 0730-93 36 75 Helena Vilcans, Vice Ordförande samt ekonomi- och finansansvarig, 15D Aira …

Fakturaadress

Fakturadress till BRF Riddarsporren 24 Brf Riddarsporren 24 Fack 5889 FE 1046 751 75 Uppsala   Mejla gärna fakturor som pdf till BrfRiddarsporren24@centsoft.se   Föreningens Organisationsnummer 769604-5397   Föreningens Bankgironummer 5771-0824